lørdag 22. november 2008

Greit daaaa...

Luis koser med Naomi..kosekosekose**

Ok da, så varte kanskje ikke den bloggpausen så jævlig lenge. Men er det noe å syte over a? Bare vær glad and get over it! Ting fikset seg raskere enn forventet, og jeg er mer glad og sprudlende enn før! Nå sitter jeg her å drikker solbærsaft, mmm:) Kjempegodt! Jeg har overhodet ingenting å klage på, nå som ting er blitt så bra! Babyen vokser 
kjemperaskt, så jeg tenkte å dele noen få bilder med dere!

Bellah blomst.

Luis koser seg med babyen.
Jeg og Luis koser oss.(Fikk du det med deg,Lu? ''Jeg og Luis)

Goooooooood helg!

10 kommentarer:

Anonym sa...

NÅÅÅÅ SÅÅÅ SØTE BILDER DA..NYDELIGE DERE TO Å TENK DA PÅ HVORDAN NAOMI-AMADA VIL SE UT???KOSER TIL DERE TRE...

Sandra sa...

Så søte bilder! (:

Anonym sa...

dnawww :)

Hilde sa...

Såå søte :-)

Malina sa...

Så utrolig søte bilder! :)

AnjaVictoria sa...

Oii, så søtt :) One happy family, dere tre. er godt du kom tilbake fra bloggpausen din, ble ikke lenge heldigvis, og håper du har det kjempe bra nå :)

Caa sa...

Så utrolig søte bilder. Lykke til med ungen! Blir sikkert ett utrolig søtt sjarmtroll ! :D
Gratulerer forresten :)

http://caase.blogspot.com/

Suzanne ;D sa...

HÆLLEMÅNEEEE<333
såååå nydlig!!
fy faen,har lyst på ett nurk jeg å:(
Dere er skjønne sammen ass!<3
Elsker deg isabell!;*

Anonym sa...

åååh, så koselige bilder:) Og godt at du er tilbake;) Til fikser seg fortere enn lynet noen ganger:)

Jorunn sa...

Så koselige bilder.

Skjønner at du må være forsiktig på isen ja... Jeg ser ut som bambi på isen jeg om dagene.. Hehe... Venter på fallet som snart kommer.. Hehe..