søndag 23. november 2008

Anonym overskrift



(Jeg og Sara på resturanten der Luis jobber.)


Idag våknet jeg brått av telefonen min som vibrerte(jo, jeg hadde på lydløs..men den nye telefonen min hadde visst vibrasjon på da.) Lillesøsteren til Luis (Sara) ville inn, så jeg fikk Luis til å stå opp for å låse opp ytterdøren. Ellers stod jeg og Luis opp ordentlig, og jeg måtte smøre inn tattisen hans. Han har jo fått to nye tattiser. Siden dro han på jobb og jeg ble hjemme. Sara kom med deilig bueno sjokolade til meg:) yuuum.. Hun er søt, han har verdens beste familie! De er så omtenksomme,morsomme og rett og slett god hjertede! Det endte med at Jeg, Sara og moren til Luis, Carmen spiste pizza på jobben hans. Da jeg kom hjem igjen snakket jeg med mamma og Suzanne (venninna mi) i telefonen. Nå sitter jeg og koser meg med magen min og solbærsaft. (Fått dilla på solbærsaft.) Planene for uken er ikke store, ultralyd på Torsdagen ihvertfall. Idag er det forresten akkurat èn mnd til terminen min! :)

Hva er dine planer for uken?

12 kommentarer:

Kristine sa...

bueno er så GODT <3
så gøy å tenke på at om bare noen uker så har du den lille i armene dine daa :-*

AnjaVictoria sa...

Åh, det hørtes ut som en deilig søndag det da :) Er så deilig å kunne ha en sånn familie rundt seg. Takknemmlig er man da. hehe. Ja, søta. Nå bgegynner det å nærme seg litt av hvert, Babyn, jul og nyttår. For en herlig slutt på året du får. Glad i deg 'hon <3

Christine sa...

Søt blogg<3 Baby er koos:) Håper på å se bilde av nurket når det er kommet til!:)

Anonym sa...

Jeg har tentamen og prøver hver dag jeg :/

H-Victoria sa...

Høres ut som du har hatt en herlig dag!

jeg har ingen planer for uken!:P skal lese til eksamen!

Anonym sa...

åh, så morro :) naomi kommer til å bli en kjempe nydelig liten jente!
til uken skal jeg vel ikke gjøre stort enn å jobbe, men ser frem til helgen siden jeg skal feire 18 års dagen til venninen min! :)

Krii sa...

åh, bueno er favritt sjokoladen min :):)

Anonym sa...

fint bilde :)

Ida K sa...

Skole, skole og sa jeg skole? :P Hehe. Prøver hele uken :( Blir en dårlig uke tror jeg.

Anonym sa...

Telefon avslått er i grunn bra ^^.

I uka framover har jeg masse prøver..

Anonym sa...

Hehe, ja ikke sant;) Gleder meg nok mest til det andre juleborde, for der er det jo mennesker vi begge kjenner:) Og skal være sammen med flere bakerier, som er eid av samme folka;) Så da kan det hende jeg treffer to av de jeg gikk skole med før:) Gleder meg masse!! Så bra at du har hatt en fin helg da!!:)

ååh så spennende;) Håper du koser deg masse på ultralyden denne uken:)
Mine planer for denne uken er nok å overarbeide:/ gørr kjedelig med andre;)

Malina sa...

Det hørtes koselig ut :) fint bilde av dere ;)