torsdag 4. desember 2008

Good morning !


Har ikke vært så mye blogging på meg i det siste, litt lite inspirasjon og jeg er tross alt i mnd som babyen skal komme. Terminen er ikke før 23.desember,men jordmoren sa babyen kunne komme fra og med 1. Jeg gleder meg, og er kjempespent! Litt nervøs er man selvfølgelig, men med tanke på at det er den lille jenta jeg skal passe på og elske hele livet mitt gleder jeg meg mest! Tanken på å gjøre feil ligger i bakhodet. Har snakket med Stine (venninna mi) som fikk baby i November, og hun sier hun blir så nervøs når han gråter. Fordi hun vet jo ikke alltid hva han vil, men det er jo såklart normalt. Man må jo lære seg til det. Jeg gjør det nok bra tenker jeg.. Åå, som jeg gleder meg nå! Hun blir den søteste prinsessen i hele verden, lille Naomi Amada:)


(Forresten 4.desember idag, syns alle skal ønske Jay-Z gratulerer med dagen ved å høre på en sang av ham eller to!)


Hva skal du fremover?

15 kommentarer:

AnjaVictoria sa...

Alt gikk bra heldigvis:) JA, endelig har jeg funnet vinterjakka mi :) Nydelig å varm, jeg ser ut som en pingvin hehe. But, i like it :D
Det er så morsomt at Naomi snart kommer, gleder meg så til å se bilder av hun og høre hvordan det går. Regner med at det ikke blir så mye blogging på deg osv men. hehe. Du får oppdatere når du klarer å rive deg løs fra prinsessa di:)

Skal sette på en Jay Z sang nå jeg, hehe. Happy Birthday J!
Drømte forresten at jeg var Gravid i natt, like mange mnd på vei som deg, så hang vi sammen. hehe. Søt drøm <3

Anonym sa...

ah, jeg hadde aldri orket å blogge hvis babyen min kom snart. Forstår godt at du er nervøs, men allikevel er du ekstremt tøff som gjør dette. Jeg hadde aldri turd å bære frem et barn nå liksom.
Lykke, lykke til videre :)

Andressa sa...

Haha:D Nå er det ikke lenge til naomi kommer ^^ Det blir sikkert kjempe morro :D

Silje Gusfre sa...

Så fint bilde av deg søta :-) Jeg er eeegentlig enig med deg :-p Får se :-D

Anonym sa...

Å, for et nydelig navn! Hva betyr Amada?:)

Suzanne ;D sa...

Du blir en kjempe god mor Isabell <3 Det skal jeg love deg av hele mitt hjerte :) Love you bby ;*

Gratulerer med dagen Jay-z ;D

Isabell sa...

Anonym: Amada= Den elskede eller å være elsket.. på spansk :)

Hilde sa...

Så nydelig bilde! :)

Framover skal jeg, som du sikkert leste, til New York :D


Skal vi forresten linke hverandre? :)

Hilde sa...

Great, der er det gjort! :)

I sa...

Hihi, hører på en sang av han nå :)

Og når det gjelder Naomi så går det sikkert kjempebra :D Du blir fort kjent med henne, og lærer deg forskjell på sultgråt og annen gråt f.eks.. Hihi. Ikke så lett å vite hva et barn vil alltid, men det er sikkert ikke noe å bekymre seg for! Så fint navn hun får. Ditt navn er fint det også. :)

Fint bilde av deg, du er så pen!

Fremover skal jeg bare lese fysikk, ha eksamenen og etter det er det bare kos. Venner, snowboard og julegaveshopping. :)

Camilla Didriksen sa...

Så herlig :) Kan tenke meg du er spent nå!

Hilde sa...

Hihi, tusen takk! :-) Prøven gikk kjempebra!

Planer for helgen? :)

Krii sa...

oi, så utrolig hyggelig da:D Lykke til videre med svangerskapet!:D

Unknown sa...

Ahh, Naomi Amada, så søtt :)

DirtyJulie sa...

Så spennende med baby!(første gang jeg er inne på bloggen din;)) Lykke til!