mandag 1. desember 2008

Jeg ble utfordret av Lena

4 jobber jeg har hatt:
 Telefon selger/kiosk
4 filmer jeg kan se om igjen:
Crazy beautiful, A walk to remember,coatch carter,  hjemme alene 1
4 steder jeg har bodd:
Notodden,Skien og Røros. 
4 TV-programmer jeg liker
Dexter,OZ,Boondocks,Prison break
4 steder jeg ville vært nå:
i Skien hos familie og venner, AFRIKA på safari.. :),chile hos Luis sin familie, på sykehuset med naomi
4 ting jeg vil gjøre nå:
kose med luis, få naomi, spise kylling gryte, spise godteri
4 websider jeg er innom hver dag:
bloggen min, kingsize,facebook og andre blogger!

Jeg utfordrer Anja Victoria.

(Du kan og lese mitt innlegg fra tidligere, lengre ned;)  )


14 kommentarer:

Hilde sa...

Søt blogg :-)

Ingrid E. sa...

jeg vil også ha godteri:d og pepperkaker<3

Anonym sa...

likte bloggen din :)

forresten, har adventskalender på bloggen min hvis du har lyst å være med! :)

Kristine sa...

kylling gryte <3

Mammabenti sa...

Morro med sånner utfordringe:D

Anonym sa...

fin blogg:) og gratulerer med graviditeten (selv om jeg er litt sent ute:P)

Shelly sa...

Morsomt å lese svar :)

AnjaVictoria sa...

Jeg tar utfordringen din NÅ! hehe, yesyes isabell!

Overland sa...

bra du har begynt å fått julestemning!
liker du ikke tvprogrammer som greys anotomi og one tree hill:O?

Monica sa...

fin blogg :D

Ina Margrethe sa...

Morsomt å lese slike utfordringssvar : )

Catherine Sund sa...

aah, jeg har så lyst og dra på safari i afrika !

Maja sa...

Safari er noe jeg absolutt skal oppleve!! :D

Men jeg har merket at du ikke har den "handikap-sjekken" med bokstavene for hver gang en skal kommentere på innleggene dine. Har du gjort noe spesielt eller er det tilfeldig? :)

Silje Gusfre sa...

Ja, i know! ALTFOR fort også ;-s