lørdag 6. desember 2008

Miss you, boo !

Syns dette bildet er kjempekult av Luis! (Legg merke til de fine øyevippene hans)


Før kunne jeg ikke skjønne hvorfor venninnene mine savnet kjæresten dems hele tiden, enda de hang med ham 24/7 ! ''Savner du ham?! Han dro jo nettopp!!'' Jeg synes det tilogmed var kjempeteit. Nå sitter jeg her og Luis er i trondheim, jeg savner han ufattelig mye selvom han kun har vært borte i noen timer og kommer hjem imorgen! Jeg var litt engstelig for å bli lei ham, da vi fant ut at vi skulle bo sammen. Ikke lei ham på den måten, men at det skulle bli sånn ''åh, må litt vekk..'' Det ble jo stikk'motsatt! Jeg er jo omtrent avhengi av ham :P Nå har det kanskje litt å gjøre med at jeg er gravid og.. At jeg liker å ha ham her,fordi det er da jeg føler meg mest trygg. Ligger her i sengen, og den er plutselig så stor! Jeg ligger bare på den stakkarslige kanten, fordi jeg er så vandt til at Luis strekker seg og tar all plassen. Selvom jeg kan strekke meg og ta hele plassen for meg selv, så gjør jeg ikke det.. Det er jo liksom han sin plass! (..men puten hans tar jeg!) Jeg savner å kile ham før jeg legger meg, så han får latterkrampe. Han har verdens nydeligste latter og ikke minst smil. Jeg savner å ta på de lange øyevippene hans, og at han ønsker Naomi inni magen god natt. Jaja, han kommer ihvertfall hjem i morgen, og så har han jo fri på mandag. Så da blir det en ny episode av Dexter! Naomi lager fjell(kaller det fjell når hun stikker rumpa ut), hun er sikkert misfornøyd over at hun ikke hører Luis på denne tiden som vanligvis snakker til hun.

Håper alle har hatt en fin helg!

14 kommentarer:

Malina sa...

For et søtt innlegg :) jeg forstår ikke hvorfor gutter får så lange og pene øyevipper, mens vi må bruke mascara for å få de slik :)

JA, du kan tro jeg gleder meg til julaften! Må se tre nøtter til askepott hvert år, hehe.

I sa...

Åh, så nydelig da! :)
Dere virker jo som det perfekte par! <3 En gutt som han vil jeg ha også altså!
Kan jeg linke deg forresten? :)

Anonym sa...

koselig innlegg ;)

Emelie sa...

Jeg skjønner akkurat hva du mener! Sånn er jeg også:P Blir at man blir mer avhengig av kjæresten enn lei <3<3

-Siv sa...

Bra blogg, søt jente :)

Andressa sa...

Haha;D Så søt naomi er som lager fjell. HAHA :D
Jeg skjønner veeeldig godt hvorfor du savner luis ;/

Overland sa...

naw :) hvor lenge har dere vært sammen?

Anonym sa...

ååh så koselig:) Har det likedan her! Følte at det var litt småteit selv før. Men nå som jeg virkelig kan si at jeg elsker kjæresten min. Ikke "elsker" men virkelig ELSKER !! Så savner jeg han utrulig mye når han blir borte lenge... Om det bare er over natten så blir det alikevell et lite savn der.. Helt avhengig av han nesten:P

Monica sa...

skjønner hva du mener med innlegget, jeg var sånn da jeg hadde type og ;p

linkings? :)

Jeanette sa...

Kjenner til det! Var litt redd for å bli «lei» av kjæresten da vi flyttet sammen og, men er faktisk blitt mer «avhengig» av han. Savner han bare han drar på jobb, hehe! Men alt i alt er det jo utrolig kjekt å være samboere:)

Camilla Didriksen sa...

Åh, så koselig innlegg! :) Jeg skjønner hva du mener, har det akkurat likt

Anonym sa...

hehe , kjenner meg igjen. Venninna mi fikk seg kjæreste en god stund før meg, og jeg kunne ikke forstå hvordan hun klarte å savne ham etter fem minutter.. Nå gjør jeg det :d

Jorunn sa...

Jeg er sånn som virkelig trenger litt tid for meg selv...
Jeg skjønner deg allikevel kjempe godt. For jeg merker jeg blir veldig avhengig av å være med en kjæreste når jeg har hatt det. Men jeg må ha min frihet jeg, bare litt aleine tid.. Hehe.. Litt rar er jeg!

AnjaVictoria sa...

SAMME ØYEVIPPER SOM BAS! haha, jeg har spurt om jeg kan ta mascara på de for jeg vil se åssen de blir :P Men jeg får ikke lov.. Rart? hehe.
Naomi lager fjell jo :D
Men ellers det du skriver så kjenner jeg meg utrolig godt igjen. Og når jeg sover hos bas, holder jeg med på den ene siden uans. Tar ikke puta hans da :P hehe