søndag 7. desember 2008

Ble utfordret av Lena

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Da var jeg 9 år, gikk på håndball. Drømmejobben var FNsoldat!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
jobbet som telefonselger, og hadde ingen aning om at den kjekke gutten jeg ble kjent med skulle bli my babydaddy;p

3) FEM SNACKS DU GILLAR:
1. Tortilla chips
2. Chili/Peanøtter
3. Popcorn
4. Dundersalt
5. Stratos

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
1. Maria Mena- Power trip ballad
2. Maria Mena- Only one
3. Pink- Family portrait
4. Destiny's Child- Brown eyes
5. Jay-Z - Threat

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
1. Betalt ned gjelden til venner og familie
2. Gitt Luis et studio han kunne designe selv
3. Gitt penger til venner og familie
4. Shoppe alt unødvendig og nødvendige ting
5. Kjøpt et hus i Afrika og en dyrehage i Afrika, og adoptert et barn.

6) FEM DÅLIGA VANOR:
1. Biter negler når jeg er sur/kjeder meg/deppa.. en sterk følelse
2. Jeg spør ikke hvis jeg trenger noe, jeg sier som regel ''Jeg trenger vann'' til Luis. HAHA.. noe som han syns er en smule plagsomt :)  jeg syns jeg er søt.
3. Spise usunt
4. Bite leppa :/
5. Skriker når jeg nyser.

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
1. Kjenne på babyen i magen m/ Luis.
2. Se på serier m/Luis
3. Spise godteri :D
4. Partiees
5. Synge når jeg er for meg selv.

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
1. Wesc klær.. Jeg er ikke så fan av det egentlig.
2. Sånn 'Metall' kåpe. Sånn lang sort frakk.
3. Sorte støvler med kjetting.
4.Halvparten av klærna Sarah Jessica Parker har i sex&singelliv.
5. Sånne tettsittende drakter som Cher og sånn har på.

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
1. Alle bamsene mine!:D
2. ..
3. ..
4. ..
5. ..

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
1. Anja Victoria
2. Stine
3. Hilde
4. Marianne
5. Miriam

8 kommentarer:

AnjaVictoria sa...

Gode svar bejb. Men æsj, nøtter? hehe. jeg er allergisk :P Sov godt. Mine svar kommer imorgen<3

Anonym sa...

Gode svar;)

Shelly sa...

Gode svar, morsomt og lese :)

Og kjempe fin header du har fått <3

Silje Gusfre sa...

jeg har tagget deg søtaa! ;-D

Silje Gusfre sa...

jeg har tagget deg søtaa! ;-D

Malina sa...

Så gøy :) jeg har fått den jeg også.

Ina Margrethe sa...

Brae svar :)

Monica sa...

vi har masse til felles gitt:p