tirsdag 16. desember 2008

Nybakt mamma og pappa


Nå ligger hun i sofaen å sover:) Vi kom hjem fra Trondheim sykehus tidligere idag. Jeg kom til sykehuset ca klokken 14:00, men lille Naomi kom ikke før 01:13 (13.desember) . Hun er verdens vakreste jeg noengang har sett. Mange spør hvordan det er å føde, men det går ikke ann å forklare. Det er en utrolig smerte. Mer kan jeg ikke beskrive, fordi jeg allerede har glemt den. Jeg og Luis har vært på sykehuset og koset oss med datteren våres. Hun ligner masse på pappan sin synes jeg, men har hørt hun ligner å meg og. Det er ganske koselig. Vel.. Nok prat, et bilde sier mer enn tusen ord.


29 kommentarer:

Anonym sa...

Å! Så nydelig hun er!:) Ligner på Luis sier jeg;)

Anonym sa...

FOR EI NYDELIG JENTE ! :D
og så født på samme dag som meg, hun må bare bli fantastisk!
Gratulerer så masse, åhh! Kos dere med lillejenta!:)

Suzanne ;D sa...

Gratulerer ;D
Dere kommer til å være noen fine foreldre:)
Gleder meg til å se prinsessen min=)

Glad i dere<33

Stine F. L. sa...

Gratulerer så masse Isabell!
Hun er helt nydelig <3

Lena. sa...

Gratulerer så masse med jenta deres!:) Ho var utrolig nydelig!<3

Anonym sa...

ååååh så nydelig!!! Gratulerer så mye:D

Ble jo bra at dere fikk lillejenta før jul,slik at du slipper å være på sykehuset på julaften:D

Miriam sa...

Åååå, hun er nyyydelig!
Gratulerer så mye, Isabell <3

Anonym sa...

Gratulerer så mye med den lille herlige jenta! Synes hun ligner dere begge <3

Jeg har fulgt bloggen din i mange måneder, og har gledet meg til å se lille naomi kjempelenge,, Det er koselig å følge svangerskap!

Lykke til videre!

Klem fra Camilla

aninegunstrøm sa...

Hvor nydelig var ikke hun, gratulerer så masse :-)

AnjaVictoria sa...

Nydelige bilder :) endelig. hehe. Gleder meg til å se henne <3

Anonym sa...

Tusen takk alles sammen, kosli at dere er så fan av jentene mine ;)

Mvh Luis Aka the baby-daddyh

Malina sa...

Å, så nydelig! :) gratulerer begge to!

Renate Iselin sa...

Gratulerer så mye! :D
Utrolig herlig jentebaby :-)

Linda sa...

Gratulerer så masse <3
Nyderlig (:

Luka sa...

Naww!
Gratulerer kjempemye!!!:D
Utrolig nydelig jente!

Julie sa...

Åh, så nydelig jente! :) Gratulerer! Ble født på samme dag som meg også ;) hihi

Anonym sa...

Gratulerer så mye! nydelig jente dere fikk! :))

Monica sa...

Gud,så søt hun er :D

Shelly sa...

Åh, gratulerer så mye !

For en nydelig liten jente, helskjønn jo! :)
Dere blir nok noen flotte foreldre :-)

Anonym sa...

nydeligste ungen :) gleder meg til jentene mine kommer hjem til skien jeg :D nuss tante renate-pose <3

Anonym sa...

så nydelig! gratulerer masse :D

Anonym sa...

Åh, for en vakker liten jente! Gratulerer begge to! <3
Klem fra Ida Bethina :)

H-Victoria sa...

Hun er nydelig!! gratulerer så utrolig mye med jenten! hun er kjempevakker!!!!!

Anniken sa...

Gratulerer! :)

Malina sa...

God jul! :)

Silje Gusfre sa...

NEEEII!!? Har du fått henne nå? :-D Så peen bebi! :-) Jeg gratulerer deg så masse!

Hælledussen så søt hun var! :-)

God jul og godt nytt år forresten søta! :-D

Shelly sa...

Nå har du ikke blogget på en stund, forståelig, men ville bare ønske deg og din nydelige lille engel en riktig god jul, håper dere alle får en flott dag<3! :)

Hilde sa...

Så nydelig! Gratulerer så mye<3

Marita Førisdal sa...

Gratulerer så mye så mye:D
Verdens søteste babyGirl!:D
aww koselig!:) Godnyttår<3