onsdag 10. desember 2008

A baby is a blessing

Hun kan komme når som helst.. Jeg og Luis er kjempespente og gleder oss masse! Jeg kan kjenne hendene hennes, og føttene hennes mye bedre enn før. Det er en blessing, vi føler oss så heldige. Den lille jenta i magen som jeg er mamma til :) Jeg tror alt skjer for en grunn. Absolutt alt. Jeg kommer til å bli verdensbeste mamma, det er jeg sikker på! Hun kommer til å få så masse kjærlighet. Har ei i familien som mistet barnet i magen sin i begynnelsen av året, og hun gleder seg masse til å kose og klemme på Naomi :) Slike ting er kjempetrist, og det er noe man alltid må være forbredt på. Man vil aldri være ordentlig forbredt på det, men det er noe man såklart alltid må ha i bakhodet uansett hvor trist det er.
A baby is a blessing!

16 kommentarer:

Anonym sa...

Så spennenede:-D Gratulerer så myee med den komende jenta:-D

Miriam sa...

Jeg tror også alt skjer for en grunn :) Og jeg er sikker på at dere vil bli kjempe gode foreldre <3

Lov meg at du ringer/sender melding før du skriver det på bloggen ;( Hahah. <3 (Når jenta di kommer altså hihi)

Malin Dotseth Olsen sa...

Du er så heldig! :)

AnjaVictoria sa...

a baby is a blessing, og dere kommer til å bli kjempe gode foreldre. Gleder meg til hun kommer og til jeg får sett hun. hehe.

JA den låta er fet. hehe

Janne Natalie sa...

Så spennende! Gleder meg til jeg kan kjenne hender og føtter=D
Jeg og skal bli mamma, og fikk høre hjertelyden for første gang i dag^^

Lena. sa...

Blir spennende å se om ho kommer snart da!:) Dere blir sikkert kjempe gode foreldre :) Hihi, er så glad på dine vegne.

Mennesker bør få bestemme selv ja, hvertfall hvis dem kun ligger å pines av smerter!

Hilde sa...

Så spennende! :)

Anonym sa...

sv- Ja, det har jeg:-) Tusen takk:-D

Linda sa...

åå spennende det <3

Malina sa...

Så spennende! Jeg tror også du blir en veldig god mor :)

Anonym sa...

Åå, du er så søt:) Du må legge ut masse bilder av henne, når hun blir født!

Anonym sa...

Huff så trist!
Men heldig dere er da:) :D

H-Victoria sa...

Så spennende! a Baby is a blessing indeed! du kommer til å bli en fantastisk mor!

I sa...

Takk for lykkeønskningen!
Liker bloggen din så godt jeg :) Du virker så herlig, jeg er også helt sikker på at du kommer til å bli en fantastisk mamma. Gleder meg til å høre masse om den lille jenta. ^^

Anonym sa...

Hører rykter om at Isabell er på sykehuset med Naomi.. Lil babygirl is born ;) hihi Grattis baby

I sa...

Håper det går bra med deg, og med Naomi hvis hun har kommet enda :o) Lykke til, og nyt det <3