onsdag 11. februar 2009

FORKJØLELSE+MALLA

Legg merke til at hun holder hånden min :) <3
Jeg er blitt dødsforkjølet, har både hatt feber og vond hodepine! Ble sannsynligvis smittet av Naomi, som er (heldigvis) mindre forkjølet enn meg. 
Imorgen natt blir det vel, kommer Marlene til meg her på Røros. Hun var så snill og skal hente meg på Torsdag, så drar vi til Skien sammen på fredag. Det gleder jeg meg veldig til, se mamma og ikke minst alle vennene mine! GOD som vi har mye å ta igjen.. 
Jeg klarer ikke fokusere helt, pga den tette nesa. Så skriver litt uforstårlig.
Luis er på jobb og han kom med en kjeempefin nyhet! Han skal få høyere lønn. Han er jo så flink. Han går jo opp hele tiden, jeg er så utrolig stolt av ham! Det finnes ikke ord. Jeg og Naomi er heldige som har en så bra mann og pappa! Han er så utrolig nydelig. Jeg kunne seriøst ikke ønsket meg noe bedre mann i livet mitt enn ham.
Jeg er heldig, jeg har et vakkert perfekt barn.. Og jeg har en perfekt mann.

How lucky am I ?

10 kommentarer:

Anonym sa...

Du er heldig som har alt så fint og på plass :)

Lena. sa...

sv: Hehe, ikke bare jeg som ikke er så sunn altså :p

Så utrolig søtt bilde! Og koselig at du har det bra med kjæresten også :D

AnjaVictoria sa...

Det er godt du skjønner hvor heldig du er jenta mi.. Nydelig familie dere 3, gleder meg til å se deg igjen, denne gangen er jeg frisk og rask hehe.. :)

Krii sa...

heldig du er:D :* drit søtt bilde

Anonym sa...

HAR DU SETT SÅÅÅ VAKKER NAOMI-AMADA ER?HELT PERFEKT DEN LILLE PRINSSESA MI JO...ELSKER DEG BESTEMOR I SKIEN...KOSER TIL DEG FRA MEG...

Anonym sa...

Mhm! Noen ganger er det såå digg med godteri. Hehe! :-D

Ååå! Såå herlig bilde av mamma og bebisen daa :-D Dere var såå søte <3 Herligste ungen også da :-) Hihi! <3

Hvordan går det med deg da søta? :-D

Malina sa...

Så søtt bilde :)

Shelly sa...

Så nydelig baby!

Synes det er utrolig fint av deg og skrive så mangen ting om kjæresten din, han er heldig som har deg, det må du også huske på;)

Glad for at dere har det så bra sammen! :)

Anonym sa...

Du er heldig :) nydelig søt unge!

Mia sa...

Så søte dere er :) god bedring!