tirsdag 10. februar 2009

6UKERS SJEKK

Jeg og Luis. På ikea og handlet barnestæsj, da jeg var gravid

Kom nettopp hjem med Naomi, hun har vært på 6ukers sjekk. Alt er fint med hun, utenom den lille forkjølelsen som er litt irriterende for hun. Ettersom jeg har blitt smittet, så håper jeg ikke hun blir verre. Hun er i allefall på bedringens vei. 
Nå har jeg kjempevondt i hodet, blir alltid det når jeg er tett i nesa.  Drar til Skien med Naomi og Marlene på Fredag, så det blir FUN. Da blir det en 8timers togtur, og håper Naomi har tålmodighet til det:) Det går alltids bra;)
Igår var jeg,Luis & Naomi på besøk til Pelle og Jennifer, og sønnen deres Kristoffer! Det var kjempekoselig, jeg fikk også en kjempefin tunika i morsdag's gave av svigers som var suuupersøt!

Nå ligger Naomi å spreller og sutrer litt i stolen. Ikke så underholdene akkurat.. Så vi snakkes.


Ha en fortsatt flott uke!;)

3 kommentarer:

Andressa sa...

Ååååå:D Jeg gleder meg til du kommer ^^ Snakke i evigheter og aldri holde kjeft (Det er vi gode på) ;P God bedring til deg og prinsessa da:* Love u <3

Krii sa...

tnåå^^

I sa...

Så utrolig nydelige bilder av jenta di under her :o) Må si bildet av dere to på banneren er nusselig også. <3

Gratulerer så masse med morsdagen som var! Og det med den babyen i posen.. Herregud. Hva slags monster gjør noe slikt? :(