tirsdag 25. november 2008

Talk



Igår var dagen helt rolig egentlig. Hentet Luis på jobb, fordi vi skulle handle. Får ikke akkurat gjort det alene jeg da. Vi så på en ny episode av Dexter da vi kom hjem. Idag har han fri(for en gangs skyld) :D ! Han skal jo selvfølgelig trene, men det er så kjedelig å vente på han. Hahaha :) Idag er jeg ganske kvalm, pluss at jeg har halsbrann. Halsbrann er helt jævlig. Begynner å nærme seg enda mer fødselen nå, og jeg gleder meg masse! Men nå skal jeg se på Ellen Show. Hejdååååå!

2 kommentarer:

Catherine Sund sa...

bestevennina mi er gravid, og jeg gleder meg sånn til bebien kommer :D

AnjaVictoria sa...

Uuuuh, så fine bilder :) hehe. Morro å se bilder av deg, siden du er langt unna. hehe. Deg og luis får kose dere masse i kveld da, og snakke med den søte naomi:) hehe.
Elsker skrekkfilmer jeg, men ikk sånne blodige ekkle filmer, men det er det saw er, eller de er på en måte en blanding. Jeg vet ikke:P er ikke så fan av saw filmene for jeg blir mest kvalm og ikke redd :P