onsdag 26. november 2008

Bilder&Prat



Hva er ikke mer deilig enn å få i seg litt tortilla chips og salsadip. Mmmmm:) 

Om noen få strakser skal jeg ut for å gi Carmen(Luis sin mor AKA svigermor) sin førjulsgave. Hun trengte en kjole til julebordet, så da tilbydte vi henne en førjulsgave. Ingen kommer til å tenke så mye på gavene i år uansett. Fordi da er forhåpentligvis lille Naomi her. Speaking of; Stine(venninnen min) er nå på sykehuset og skal føde babyen hennes! Oooh.. Joy:-D Dette er fantastisk. Ultralyd i morgen, så jeg gir lyd om hvordan det gikk!
(forresten har jeg blitt ganske flink til å ta bilder til bloggen;) !)




13 kommentarer:

Miriam sa...

OMG! DEn gule jakka di vil jeg ha :(
Hvor har du kjøpt den? Den var awesome :D

AnjaVictoria sa...

Åh heldige Stine, vet ikke hvem hun er, men hælleland og hun kommer t å kose seg når babyn kommer vet jeg hvertfall, akkurat som du kommer til å gjøre. bare du må vente noen dager til. hehe.

Kule bilder, legg ut flere Woman, er morsomt å se :D hehe.

Maria Helene Nilsen sa...

Førjulsgave, høres ut som noe jeg også vil ha :p

Stine F. L. sa...

Så søt du er :)

Fet jakke!

Emelie sa...

Tusen takk:D å, så spennende da!:) kul jakke også<3

Andressa sa...

Søta mii <3 Så fine bilder og innlegg du har:D Utrolig morro å lese! Ja, stine er på sykehuset akkurat nåå :O Morro :D

Anonym sa...

Så snill du er med svigermor

Silje Gusfre sa...

det er en som heter Marita! :-)
Hmm! Den videoen tat tid for å si det sånnn, holdt på snart to timer så kan nok ta enda litt tid (om det i det hele tatt går da ;-S)

Anonym sa...

Hehe, ja det er vell litt mer action med den Amerikanske versjonen:)

Oj så gøy at venninnen din føder før deg:) Litt sånn babybuddies:)

Anonym sa...

Åå, du frista meg! Jeg fikk skikkelig lyst på Tortilla- chips :P

Miss Smith sa...

Bra blogg :) så koselig at du er gravid :-D
Min blogg : juliefredrikke.blogspot.com

MaleneB sa...

så snill du er da! ble det noe kjole?

Krii sa...

ååh, ikke frist meg da:p haha