tirsdag 25. november 2008

Her er jeg, syk og lei

Kan ikke akkurat skryte av mine outfits som UlrikkeLund,Nettenestea og MarieAmanda idag. Men jeg kan skryte av min fete Bob Marley T-shirt!;)


Her ligger jeg, rett ut i senga. Er lov å klage når man er gravid. Jeg klager nesten aldri, så det skal bli deilig å klage litt. Nå er jeg kvalm, har halsbrann, bekkenløsning og uansett stilling jeg ligger i sier jeg: AAAAAAAAAAUUUUUUUUU! Nå er jeg faktisk litt over 8mnd på vei og NÅ kan jeg begynne å si at jeg går lei. Lei av å være gravid, lei av å vente på den nydelige skapningen som er inni meg, lei av å ha vondt, lei av å kaste opp, lei av at ting ikke smaker det samme som før. Du tenker sikkert: ''Ja,men du bad om det!'' Ja,greit.. Så gjorde jeg vel det, meeen jeg klager fordet;) hiihi.. Vil bare at den lille babyen som sparker meg ihjel og setter foten sin inni ribbeinet mitt kommer ut snart. Jeg gleder meg sånn! Snart kommer Luis hjem fra trening med noe godt til meg. Det fortjener jeg virkelig. Jeg unner meg selv det. Han trener, mens jeg hiver i meg masse usunt(..og sunt) . 

Ha en fortsatt strålende dag! 
(Jamen, var det deilig å få klaget litt.)

8 kommentarer:

AnjaVictoria sa...

Jeg suns du skal få lov til å klage når du er gravid jeg. Det er jo ikke akkurat morro og deilig å gå med stor mage og det som følger med i 9mnd! hehe. Man må gjennom smerte for at den lille skal komme ut:) hehe. Håper luis kommer snart da :D Blir deilig kan jeg tenke meg.
God bedring da søta, håper kvalmen gir seg snart :)

Anonym sa...

Jeg forstår godt at du er lei etter 8 mnd, og bare vil at babyen skal komme! Mammaen til kjæresten min er også i 8mnd, og tilogmed jeg er lei av å vente på babyen :p

I sa...

Hihi, så søt :)
Du har absolutt lov til å klage litt! Får håpe den siste måneden går fortfort!

Andressa sa...

hihi ;D Søta:*

EM sa...

Du bør nesten få klage litt, ja. Men det er jo ikke lenge igjen nå! Spennende:)

Anonym sa...

Bob Marley er kul ;)

AnjaVictoria sa...

Åh du er heldig som kan kose med den lille nydelige :D hehe. Du har nok en fin slank kropp etter du har føda da:)

Malina sa...

Jeg synes også at du har lov til å klage ;) synes du er flink, jeg!