fredag 28. november 2008

Uggs for my baby


Som du ser har min lille baby i magen allerede fått seg Uggs. Det er julegave fra min skjønne venninne Renate. Hun hadde kjøpt Uggs til seg selv, og kunne ikke dy seg da hun så disse søte små Uggs'a. Er de ikke nyyydelige?:) Igår tidlig klokken 09:09, fikk min venninne sønnen sin Stig Oscar( jeg legger ikke ut bilde,fordi det vil hun kanskje gjøre først selv.) Han er ihvertfall supersøt og hadde masse mørkt hår! Nå kan jeg ikke vente til Naomi blir født. Det skal bli fantastisk! 
Var på ultralyd igår og Naomi veier ca 2500 gram, så hun blir nok ei lita jente!:) Det er så morsomt å se hun bevege på seg og spise fostervann. Hahaha! Jordmoren sa at Naomi lå med hodet langt nede i bekkenet, så hun hadde allerede gjort endel av jobben som babyer vanligvis gjør ved en fødsel. Så forhåpentligvis blir det en ganske grei fødsel, ettersom hun allerede har satt hodet fast og er langt nede. hihi..

Ellers, hva skal du i helgen? 

23 kommentarer:

Anonym sa...

Aww, babyuggs! Så søte!

Miriam sa...

Er ikke fan av uggs. Men de babyuggsa ser mye bedre ut enn på voksne mennesker.

Men aw, gleder meg jeg og :D Hihi, blir så koselig når du får baby.
I helga skal jeg sove hos Ed, passe Iselin ikveld og konsert imorgen :) Blir en koselig helg :D

AnjaVictoria sa...

Nydelig uggs!!!! haha, så utrolig søte:P tenkt deg Naomi med de da:P fytti. Du skal sende meg bilde av hun med de på :P Jeg kommer til å smelte:p

Har ingen store planer gitt, får se. Tar det som det kommer :D<3
Så koselig at du har funnet et nickname til meg, heheh :P Nydelig du

Lena. sa...

Hehe ja, vi ble ille glade begge to igrunn :) Skal bli deilig å komme seg bort og slappe helt av med kjæresten langt hjemmefra :)

Anonym sa...

å, herregud! så småe søte uggs! :D
I helgen skal jeg i 18`års bursdag :)) så det blir fun!

Caroline sa...

så utrolig søte uggs :-D

Camilla Didriksen sa...

NEI SÅ SØTT!!!! :)

Anonym sa...

sv: Ja, det er kjempekosleig! :) Vi har det vært år, som en ''oppvarming'' til julen. :)

Johanne sa...

Så søte babyuggs! :D

Unknown sa...

Så ille søte :)

Anonym sa...

naww , små sko er så søøøte :D

aninegunstrøm sa...

Gratulerer med graviditeten, nydelig navn, ikke noe standar. me like. Og så søte små uggs !

Anonym sa...

Haha, jasså? Ja han var vell litt skummel :p Gleder meg sinnsykt til mandagen nå;)

Så bra at hun er liten;) Det der må være de første par uggsene som kunne nærme seg søt:P Hehe

Ida K sa...

ÅÅÅW; herregud så søte de babyuggsene var <3 FORELSKET

Emelie sa...

Ååå! fy søren så søtt=D

Anonym sa...

Ååå, så utrolig søte! :) Gleder meg til du får baby, den blir sikkert like pen som mor ;)

Anonym sa...

Oh my..søteste uggsene!<3

I sa...

Takk for medfølelsen :) Amagad, såå herlige sko <3 Hvilken dato er terminen? :)

Malina sa...

åå, så søte! :)

Linda sa...

åå så søtt <3

Anonym sa...

naa så søtt med bebiuggs :D

Stine F. L. sa...

Jeg skjønner!
Må være utrolig dritt når folk spørr om det.

Åh. det er noe av det søteste jeg har sett!

-Siv sa...

Kjempe søte babyuggs!