søndag 30. november 2008

Jul i huset.


De siste dagene har jeg vært dårlig, dårlig, dårlig. Bekkenet er supervondt og kvalmen kommer og går. Har ikke gjort så altfor mye heller, så derfor har jeg egentlig ingenting spesielt å blogge om heller. Pynter forresten til jul her i huset, og det blir kjempefint! Luis er på jobb nå, men stenger heldigvis åtte idag:) 
På fredag sendte Luis noen sko som vi fant da vi ryddet rommet vårt, som tilhørte eksen hans faktisk. Så han sendte de på fredag, og da vi kom på postkontoret var det to damer der. Og hun ene var egentlig ganske morsom, jeg prøvde å holde meg litt. Luis (så altfor ærlig som han er) fortalte disse damene at det var et par sko som tilhørte en (h..)eks.  Da utbrøt hun andre dama: '' ÅH HERREGUD DA HADDE JEG KASTET DEM I SØPLA!'' Jeg prøvde å holde meg litt, før jeg måtte le høyt med hun. Luis bare smilte med et lurt smil og kikket på meg. Hahaha! Morsomt var det ihvertfall. 
Well.. Hope you enjoy your shoes, and will from now on leave us alone. 
No more excuses please.

Håper alle har hatt en fin helg!:)

14 kommentarer:

Jorunn sa...

Jøss.. fant dere skoene til eksen hans.. Herre.. Er ikke sikkert hun hadde visst om det da, så kanskje dere bare skulle kastet de! Mulig jeg hadde gjort det.

Anonym sa...

hadde det vært meg hadde jeg pælmet dem rett i søpla! men så er jeg eviiil.

Camilla Didriksen sa...

Så pent bilde av deg! :) Håper du har hatt en fin helg!

Isabell sa...

Jorunn: Ja,men hun hadde visst spurt etter dem også. So to get rid of her, we had to give 'em back;p

Malina sa...

Hehe, komisk! :) fint bilde!

I sa...

Ja, får håpe det var det siste dere hørte fra den jenta!

Og håper du føler deg bedre i dag og de kommende dagene =) Kjipt å være kvalm. Og vondt i bekkenet høres ikke så bra ut det heller.

Er det lenge til babyen kommer..? :) <3

Og enig i kommentaren du skrev, det er lett å synes synd på seg selv, men når man tenker seg om er det mennesker i verden som har det så mye mye verre. Men man må jo leve sitt eget liv selv om andre har det vondt. :(

AnjaVictoria sa...

hahaha, jeg hadde ledd med den dama jeg også :P Morsomt at hun sa det. Men da er de skoa borte hvertfall. :) Fint bilde, er glad du legger ut u pretty girl:D

Ja, kalkun er digg.. Jeg er mett :) hehe.

I sa...

Nih :) Det er hvertfall ikke lenge igjen <3

Maja sa...

haha. så sykt bra! :D

Anonym sa...

Hehe, ja føler liksom at folk slutter å lese bloggen min nå mens jeg har det litt småtravelt :/ Men det kommer seg vell etter hvert :p
Tusen takk;) Håper du har hatt en fin helg du også!!:)

haha, gøy:) Hadde nok kastet skoene selv, hvis det var en eks jeg ikke ville holdt kontakt med i det hele tatt!

Anonym sa...

Nei er vell ikke for alle. Men kanskje du hadde blitt ekstra glad for å få en personlig gave, selv om du ikke får til å lage det selv;)

Caroline sa...

haha, morsom hendelse! :p jaja, jeg hadde nok kastet de i søppla.
lenge til babyen kommer? :)

Caroline sa...

haha, morsom hendelse! :p jaja, jeg hadde nok kastet de i søppla.
lenge til babyen kommer? :)

Anonym sa...

hællemåne...får skoa sine før jula hu greia da....jøss så snilt av han å sende,håper det ble sendt i postoppkrav til hu...