mandag 1. desember 2008

1.desember


Det er da første desember og her i huset er det julestemning for fult! Julepynt,pepperkaker,julebrus,mandariner,godis og kalendere! Det er kjempekoselig og jeg gleder meg virkelig til julaften. Håper lille Naomi er her innen den tid! Ja, nå som snøen er på plass og all julepynten er jeg virkelig kommet i julestemning. Selvom jeg for første gang feirer jul uten mamma i år, så blir det kjempekoselig! Skal jo tenke på henne under hele julaften:) hihi.. 

Håper alle får en fin start på uken! 
Tjohei!

11 kommentarer:

Caroline sa...

Jul er herlig! :D
Naomi var et skikkelig søtt navn ^^

Lena. sa...

åhh, så heldig du er. Kan du sende litt snø hit? (a)

; mette sa...

Hørtes koselig ut : D

AnjaVictoria sa...

Høres nydelig ut :) Skulle ønske det kom mere snø hit.. Er meldt til onsdag :D hehe.

<3 Ha en fin dag søta

Anonym sa...

Åå såå koselig det hørtes ut med julepynt og pepper-kaker osv.har som du vet pynta hjemme her,fant gamle jule-kort du hadde sendt meg også..hehe..tenker masse på deg dag og natt jenta mi..evig glad i deg snuppa..klemmer fra mamman din sin...

Anniken sa...

Du får få en fiin desember måned:)

Malina sa...

Så herlig! :)

Jorunn sa...

Så koselig... Når er termin da? Er det mulighet for at hun dukker opp før julaften???

Sv. Hun spurte om dem ja? Hehe.. Ja da skjønner jeg at dere måtte sende dem.

Anonym sa...

hehe, nei det er jo ikke alle som ser på det som en viktig ting heller;)
Takk skal du ha;) Flinke dere er da;) Du får ta det litt med ro siden du har lillejenta i magen!:D


wow helt nydlig bilde!!
Skulle ønske snøen holdt seg her:/

Stine F. L. sa...

Så fint bilde av deg vakra :)

Maja sa...

kult bilde :D
gleeder meg til å se Naomi!