tirsdag 9. desember 2008

Girls have needs


Dette gikk julepengene jeg fikk fra mormor og bestefar til. Jeg lovet dem og bruke det på meg, og noe jeg ville ha. So here you go; Rouge/solpudder fra Lorèal, eyeliner og en genser fra Byoung. Dette var noe jeg er glad jeg kjøpte, med andre ord; jeg trenger det. Ok, kanskje ikke jeg trenger det. Verden hadde ikke gått under om jeg ikke hadde kjøpt det, men jenter har needs. Just admit it! Jeg sier ikke at jenter har samme needs, men alle jenter har needs. Enten klær, sneakers, sminke eller kuli( hvorfor kjøpte jeg ikke det ?! )..Det trenger ikke være slike ting i det hele tatt heller.. Det kan være kinderegg, eller en flaske med vann?..
 Jeg trengte en ny rouge, og en eyeliner. Jeg er ikke noe sminkedokke, really. Liker å sminke meg om jeg skal til en spesiell anledning, men ellers går det mest i naturlig sminke eller nothing at all.
(Dette ble vel et typisk innlegg de fleste har hatt eller lest før, men jeg ville bare få frem at jenter har needs :) haha! )

Hva er dine needs?

15 kommentarer:

AnjaVictoria sa...

haha, ja jenter har neeeds! Og om jeg ser noe fint jeg har lyst på and got no money får jeg ikke det ut av hodet, det jeg har lyst på. Kan gå å tenke på det i flere dager. må kjøpe, må kjøpe. hehe. Den gensern så jo bare DEILIG ut. Bruker sånt pudder jeg, som du har kjøpt i rouge, mineral pudder. Er deilig å gå uten sminke å ;D hehe.

Inez Madeleine sa...

Fine ting du har kjøpt da!
Hehe, alle har needs ja :) Selv trenger jeg id-pudder, det er mitt need.
Veldig fin blogg forresten, har ikke vært innom her før ;)

TINE sa...

Jenter har mange needs;D hehe. Fine ting du kjøpte deg da^^
Jeg er sånn som Anja Victoria. Om jeg ser noe jeg liker og ikke har penger kan jeg tenke på det en evighet,og så fort jeg får penger kjøper jeg det;p
Også hadde jeg need for sjokkomelk da jeg var gravid;p nesten så jeg savner tiden:)

Malin Dotseth Olsen sa...

Jeg har masse needs! Den genseren der var fin! Er den litt inn snurpa i enden eller er det meg som ser helt feil? :P Needs, ja. har det støtt og stadig akkurat nå er det en tur til frisøren! Er så deilig å få stella med håret sitt!

Anonym sa...

Så du hadde kjøpt deg mineral pudder.. Du vet at dette ikke er så bra som det blir sagt, det er faktisk endel hormoner idet som kan skade fosteret ditt på forskjellige måter, missdannelser og sen utvikling etc.

Emelie sa...

Så fine ting du har kjøpt det:D
Noe jeg alltid må ha, så er det pudder, maskara og hårspray, hehe. Det er et must! <3

Isabell sa...

Anonym:
Ja, det har jeg hørt. Men hvis du leste alt så bruker jeg ikke sminke hver dag . Så er ingen bekymring fra min side hvertfall:)

Ina Margrethe sa...

Jess, enig. Jenter har needs. Mine needs er.. ja si det :p Klæær, kinderegg, sminke!

Kristine sa...

den eyelineren er bra! :-)

Malina sa...

Så fine kjøp :) mine needs er vel kjoler tror jeg ;p

I sa...

Du har så rett :)
Bra du brukte pengene på noe du ville ha :o)

Mine needs er vel klær for det meste. Og mineralpudder. :)

Miriam sa...

Aner ikke egentlig, har vel needs som deg, klær, sminke osv :)

Men Lorèal sucks tho. Tester på dyr >_> Bruker ikke sminke derfra jeg.. Prøver å bruke sånne ting bevisst :) Eneste jeg bruker fra Lorèal er vel hårkur. Men skal snart bytte. Happyhappy :D

Og btw, den gensern var kjempe søt :)

Anonym sa...

Jenter har nok needs ja;)
Og du fikk jo mye fint for de pengene du:D

Mammabenti sa...

Så enig med deg:D Håper jeg får masse penger i bursdags gave sånn at jeg kan kjøpe meg akkurat det jeg vil:D

Monica sa...

helt enig.!
Jeg må ha hudprodukter, litt sminke kanskje og rettetang .. :D