tirsdag 9. desember 2008

Tagget

Dette går ut på:

1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.
2. Lag en liste med seks interessante ting om deg selv.
3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

-Jeg har blitt takket av Silje Gusfre (Gusfree.blogspot.com)

-Jeg er halvt somalisk og halvt norsk.
-Jeg liker skrelte rå poteter.(HAHA,så flaut)
-Jeg liker å tro at jeg har Gud på min side.(Hver gang noe eller noen gjør noe galt med meg, så de som regel det verre enn meg. Eller så får jeg en stor glede.)
-Da jeg gikk på hotell og næring, sa folk hele tiden at jeg og Andressa så stygt på folk. (Enda vi ikke gjorde det.)
-Har sovi på bussplassen i Skien, mens jeg venta på Andressa og Suzanne:P haha
-Har vært Kelly i Destiny's Child, under flere opptredner.

Jeg tagger: Silje; http://gusfree.blogspot.com

orker ikke flere,pga dårlig tid. haha

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så morsomt at det er flere enn meg som liker å skrelle rå poteter:D Det er gøy!

Isabell sa...

Jeg liker ikke å skrelle de! Jeg liker å spise rå poteter som er skrelte :P ehhehe

TINE sa...

rå,skrelte poteter er jo godt:)

AnjaVictoria sa...

jeg tagget deg jeg :p haha jaja

Andressa sa...

Det på Hotell og næring husker jeg :S Så teit egentlig :P