søndag 8. februar 2009

MORSDAG & UFATTELIG



(Jenta vår. Er hun ikke helt fantastisk?)




Det er morsdag jo! Vel, tenk at ifjord på denne tiden hadde jeg aldri trodd at; Neste år har jeg og morsdag! Det er jo helt sinnsykt. Jeg er mamma.  Det er så vanskelig å forklare hvordan det er, det eneste jeg kan si er at det er helt fantastisk! Jenta mi er jo den vakreste og absolutt nydeligste. 
Nå er det også sånn at hvis du ser filmer eller nyheter når det gjelder barn som har det vondt, så er det kjempevondt å se på. Man føler virkelig med de foreldrene som mister barna, eller at barna skader seg. 
Noen som så på nyhetene om det spebarnet som ble funnet i en pose, i en hage? Jeg begynte seriøst å gråte, tårene rant.. Jeg kan ikke fatte og begripe at sånt skjer her i Norge? Hvordan er det mulig? For det første, her i Norge har vi RÅD til å ta vare på et barn. Vi får masse støtte iforhold til andre land. Det at det faktisk kan skje her i Norge er ikke til å tro. Hvem gjør noe slikt? Tar et spebarn i en pose. Hva? Hørte jeg riktig? Nei, jeg må ha hørt feil. Uansett unskyldning til den skyldige, vil jeg aldri forstå eller skjønne det. 

Over til noe litt mer koselig. Luis tar med moren hans og jeg på middag idag, ettersom det er morsdag. Det blir kos. Gratulerer alle mødre, og til dere barn; Kos dere masse med mammaene deres idag!


8 kommentarer:

Andressa sa...

Aaw. Så koselig at du skal ut å spise middag :D du får kose deg masse da vennen:*
men en baby i en pose? :S Noe så grusomt. Hvem idioter er det som klarer å gjøre noe sånt med sin egen unge? :(

AnjaVictoria sa...

Ja jeg har hørt om det. Det er helt uvirkelig at noen kan gjøre noe sånt med et lite barn, eller barn i det hele tatt. Det er grusomt og det er ingen unnskyldning.

Gratulerer så mye med morsdagen og kos deg masse ute på midag!

Anonym sa...

Gratulerer med morsdag:D
Ungen din er helt herlig:)

Anonym sa...

hehe ikke sant?:P

Camilla Didriksen sa...

Åh, så søt hun er :)

Suzanne ;D sa...

Så skjønne :) korslig at dere skal spise middag sammen :)

Ja, stakar babyen i pose, jeg skjønner ikke at de har samvittighet til det, de som har gjort det må faen meg være totalt skada!

Elsker dere Isabell og Naomi<3
Hilse alle:)

Xavi sa...

joo, hun var helt fantastisk :D

Anonym sa...

Så søt:)