tirsdag 3. februar 2009

Stas.

Jeg og Kathy.
Jeg er ikke så flink med bloggen min, og føler jeg egentlig har masse å skrive. Samtidig er det vanskelig å begynne. Naomi sover på sofaen, og Luis er på vei ut. Han jobber hele tiden, så jeg unner han litt tid med sine venner. Apropos venner, så drar jeg snart til Skien. Der skal jeg få tilbringe litt tid med mine venner. Blir deilig å se alle igjen, selvom jeg har fått meg en del venner her og. Naomi blir jo selvfølgelig med på reisen, så da får alle som ikke har sett henne endelig se henne:) 
Det er en kjempeflott følelse å være mor, og den er ikke oppskrytt som kanskje noen tenker. Det er helt fantastisk! Være mamma til verdens vakreste og nydeligste jente. Ei jente som (forhåpentligvis) vil se opp til meg og pappaen sin.
 Jeg har lest endel blogger selvom jeg kanskje ikke kommenterer alle, så vit at jeg leser mange av bloggene deres!;)
Jeg,Luis og søsteren hans Kathy var ute i helgen da. Feiret bursdagen til Luis, og det var kjempekos! Jeg, Kathy,Lene og Jennifer var mammaer alle sammen. Så det ble et mamma bilde der! 
Egentlig vurderer jeg å slette bloggen, samtidig som jeg og har lyst til å ha den. Jeg skal ikke si noe sikkert enda, jeg får tenke litt videre på det!:)

Ellers, ha en fortsatt flott helg. 
(:


7 kommentarer:

Miriam sa...

Ikke slett bloggen kjære! Jeg liker å lese, selvom det er har blitt lite innlegg i det siste :) Men det skjønner jeg jo.

Jeg vil komme til Skien når du kommer! :(

Anonym sa...

Det hadde vært utrolig gøy å følge med på hvordan du, Luis og Naomi har det, selv om det ikke blir så ofte. Jeg forstår det godt :)

Anonym sa...

Hihi , så søte dere er <3 gleder meg masse til dere kommer igjen , fikk ikke så mye tid sist gang "/ men ikke slett bloggen din da bellah. Jeg vil jo se åssen dere har det og kommer til å få det senere, selvom jeg får jo litt med meg utenom bloggen din og da ;)

stor kos , renate ;*

AnjaVictoria sa...

Keep ur blogg my dear! Sei ifrå når du kommer t skien da, så skal jeg love deg at jeg ikke har migrene! hehe. Må jo få en dag hvor ikke sånt setter stopper for morroa! hehe. kisses and hugsss

Andressa sa...

Jeg gleder meg kjempe mye til å se deg igjen og ta den jentekvelden vi snakket om :*
DU FÅR IKKE LOV TIL Å SLETTE BLOGGEN :( Da blir jeg lei meg.

Krii sa...

fortsett og blogg;D

May sa...

Hei vennen! Du maa ikke slette profilen, jeg har flyttet til Thailand og vil vite hva som skjer i norge, med mine venner :) Synes det er koselig at du har profil jeg :) Du er saa flink! Kos deg masse med Naomi, hun er jo bare liten en gang hehe. Klem Merete